Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T20:41:25+01:00
Budowa serca.
1. Prawy przedsionek
2. Lewy przedsionek
3. Żyła główna górna
4. Łuk aorty
5. Lewa tętnica płucna
6. Żyła płucna dolna
7. Zastawka mitralna
8. Zastawka aortalna
9. Komora lewa
10. Komora prawa
11. Żyła główna dolna
12. Zastawka trójdzielna
13. Zastawka pnia płucnego

drugiej części zadania nie mam przepraszam bardzo chciałm ci pomóc ale niestety nie dałąm rady
2 4 2
2009-10-27T21:56:39+01:00
A)BUDOWA SERCA
**przedsionek prawy
**żyła główna górna
**zatoka wieńcowa
**żyła główna dolna
**komora prawa
**komora lewa
**przedsionek lewy

B)PRACA SERCA
zamknięcie zastawek
układ bodźcoprzewodzący serca,
objętość wyrzutowa.
żyłY
2 4 2