Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T19:51:40+01:00
Podam Ci parę przykładów oceny Ani z Zielonego Wzgórza : Uważam, że Ania Shirley to bardzo ciekawa postać. Moim zdaniem mogłabym się z nią zaprzyjaźnić, Czytając powieść szybko utożsamiamy się z bohaterką i przeżywamy wraz z nią jej przygody. Podziwiam ją szczególnie za to, jak dzielnie i wytrwale poradziła sobie z otrzymaniem stypendium. Jej zdolność i pracowitość odniosły niepowtarzalny sukces. Chciałabym mieć taką przyjaciółkę jaką była Ania Shirley, Sądzę, że Ania jest uroczą dziewczyną, uprzejmą, miłą i inteligentną, choć nieco postrzeloną, o przeróżnych, nieraz głupawych pomysłach. Myślę, że wiele jej cech jest godnych naśladowania. W obecnych czasach brakuje nam otwartości, czystych i bezinteresownych marzeń i fantazji. Rzadko widzimy piękno otaczającej nas przyrody i wewnętrzne piękno ludzi wokół nas. Uważam, że Ania jest niezwykła osobą. Podoba mi się w niej to, że posiada umiejętność dawania innym radości. Pomimo swojego nieszczęśliwego dzieciństwa odnalazła dom na Zielonym Wzgórzu i odwdzięczyła się swoim opiekunom, wlewając w ich serca dużo radości. Ania jest moją ulubioną bohaterką literacką. Była dziewczynką bardzo mądrą, ciepłą i uśmiechniętą, potrafiła dostrzegać niezwykłość w rzeczach zwykłych i cieszyć się tym, za co cenię ją najbardziej.
3 4 3
2010-03-21T19:58:18+01:00
Ania z Zielonego wzgórza jest bardzo ciekawą i fascynująca osobą/postacią. Intryguje swoimi zachowaniami i czynami już od młodych lat. Jej przyszłość jest zaskakująca, to w jaki sposób sobie radzi i jak wiele pomysłów ma jest zaskakująco interesujące. Jest kobietą zdolną oraz pracowitą. Jest także sympatyczna, urocza, radosna i wesoła. Pomimo trudnej przeszłości świetnie sobie radzi w swoim życiu. Uważam że wszyscy powinniśmy brać z niej przykład. jest godna podziwu i naśladowania.
2 3 2