Odpowiedzi

2010-03-21T22:30:07+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T22:43:40+01:00
39.1

1 E
2 A
3 D
4 B
5 F
6 C

39.2

1 C
2 F
3 B
4 E
5 A
6 D

39.3

1 -oм
2 -ым
3 -ом
4 -ым
5 -ом
6 -ым
7 -ым
8 -ые

39.4

1 -ому
2 -ому
3 -ому
4 -ому
5 -ым
6 -ым
7 -ым
8 -ым

39.5

1 -ый
2 -ом
3 -ом
4 -ые
5 -ом
6 -ый
7 -ый

40.1

1 C
2 E
3 B
4 A
5 D

40.2

1 E
2 A
3 D
4 B
5 C

40.3

1 D
2 E
3 B
4 C
5 A


40.4

1 -его
2 -юю
3 -ий
4 -им
5 -eму
6 -им
7 -ей
8 -их
9 -ие
10 -ие
11 -их
12 -ие
13 -ему
14 -ему