Odpowiedzi

2010-03-21T19:54:53+01:00
64cm razy 2.5 rowna sie 160
160cm rowna sie 1m,60cm
1 3 1
2010-03-21T19:56:26+01:00
64*2,5=160(cm)
160cm=1,6m
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-21T19:58:09+01:00
Miałam to pare dni temu..

164cm *2,5 =410cm<-------- tyle w centymetrach
4,1 m <-----tyle w metrach

odp.cień agaty wynosił 4,1 m.

może być?
bo tam powinno być 164cm a nie 64 cm.!!!!
1 1 1