Odpowiedzi

2010-03-21T20:02:29+01:00
Zadośćuczynić przyrodzie można:
- sprzątając lasy,
- dbając o czystość na podwórku,
- nie śmiecąc,
- nawozić glebę,
- podlewać trawę,
- podlewać rośliny,
- dbać o zwierzęta i rośliny,
- usuwać regularnie chwasty, by inne rośliny mogły sie rozwijać
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T20:07:52+01:00
-podlewać kwiatki
- nie niszczyć ich tak jak to robią niektóre łobuzy
-sadzić drzewka
-nie zanieczyszczać wody
-wyrzucać śmieci do śmietnika
-nie deptać trawników
-nie ścinać drzew
-surowo karać kłusownków
-samochody zmienić na rowery<<heh
-
5 3 5
2010-03-21T20:19:30+01:00
-sprzatać świat
-nie płoszyć zwierząt
-dbac o zwierzęta
-nie deptać trawy
-nie myć samochodów w rzece
-oszczedzać swiatło
-oszczędzać prąd
-nie śmiecić
-glebe urzeźniac nawozem
-usuwać chwasty
-podlewać kwiaty,trawę
-sadzić drzewa
-sadzić kwiaty
-kosić trawę
-pilnowac by nie było szkodników
1 5 1