Napiszcie odp. po angielsku i polsku . Zdanie wasze jak wy uważacie ; )
1.) are gorillas more dangerous than lions. ?
2.) Witch is the most dangerous animal in the world. ?
3.) Which is the oldest animal in the zoo ?
4.) How old is it?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T20:05:21+01:00
1 Czy goryle są bardziej niebezpieczne od lwów - No, they aren't.
2.Ktore zwierze jest najbardziej niebezpieczne z całego świata? The most dangerous animal in the world is tiger.
3.Ktore zwierze jest najstarsze w zoo-It is elephant.
4.Jak jest stare?- It is 50 years old.
2010-03-21T20:10:48+01:00
1) I think that lions are more dangerous than gorillas. Myślę, że lwy są bardziej niebezpieczne od goryli.
2) The most dangerous animals in the world are snakes. Najniebezpieczniejszymi zwierzętami są węże.
3) The oldest animal in the zoo is dwarf caiman. Najstarszym zwierzęciem w zoo jest kajman karłowaty.
4) It's about 80 years old. Ma on ok. 80 lat.
2010-03-21T20:19:44+01:00
1.Nie, bo lwy są mięsożerne i mogą zjeść człowieczka, a goryle raczej nie ..
No, because lions can eat people and gorillas not.
2.Najbardziej niebezpiecznym zwierzaczkiem na świecie jest moim zdaniem słoń, bo jest najcięższy.
In my opinion, the most dangerous animal in the world is elephant because of it's huge weight.
3.Najstarszym jest chyba żółw :)
The oldest animal in the zoo is a turtle
4.Około 100 chyba?
About one hundred years.