Kto opracował pierwszy model atomu?
Kto opracował podstawy mechaniki kwantowej?
Kto jest twórcą atomistyczno-cząsteczkowej teorii budowy materii?
Kto stworzył podstawy atomistycznej teorii budowy materii?
Kto jest odkrywcą dwóch pierwiastków promieniotwórczych: polonu i radu?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T20:40:27+01:00
Henry Cavendish opracował pierwszy model atomu
Niels H.D. Bohr opracował podstawy mechaniki kwantowej
John Dalton jest twórcą atomistyczno-cząsteczkowej teorii budowy materii
Demokryt z Abdery stworzył podstawy atomistycznej teorii budowy materii
Maria Skłodowska-Curie jest odkrywcą dwóch pierwiastków promieniotwórczych: polonu i radu
Mam nadzieje ze pomoglam
Licze na naj :))
pozdrawiam donia2111
4 5 4
2010-03-21T20:40:38+01:00
1 . John Tomson
2. Wernen Haisenberg
3. Demokryt i Leukippos
4. John Dalton
5. Maria Curie-Skłodowska
1 1 1