Odpowiedzi

2009-10-27T20:50:38+01:00
5000g x 25% = 1250 g bialka
5000g x 36% = 1800g tluszczu
5000g x 28% = 1400 g wody
5000g x 11% = 550g soli mineralnych
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T20:50:51+01:00
100-25-36-28=11
Sole mineralne stanowią 11%

1%=1/100

Białko
0,25*5=1,25 [kg]=1250g

Tłuszcz
0,36*5=1,8 [kg]=1800g

Woda
0,28*5=1,4 [kg]=1400g

Sole mineralne
0,11*5=0,55 [kg]=550g
4 5 4
2009-10-27T20:55:14+01:00
25%×5kg=1,25kg-białko
36%×5kg=1,8kg-tłuszcz
28%×5kg=1,4kg-woda
5kg-(1,25kg+1,8kg+1,4kg)=5kg-4,45=0,55kg-sole mineralne
2 4 2