Odpowiedzi

2010-03-21T20:28:43+01:00
Pasożyty w przeciwieńswie do drapiezników nie chcą zabic swojej ofiary, poniewaz w skutek tego stracilaby żródło pożywienia.
pasozyt nie chcąc usmiercic swojego żywiciela zdążyl wykształcic szereg przystosowań jak równiez żywiciel zdolał uodpornic sie nieco na swojego pasożyta. mówimy, ze wytwarza sie w tym ukladzie swoista równowaga.
najgroźniejsze sa pasozyty nowe, nieznane(ze wzgledu na powyzsze argumenty)
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T20:30:27+01:00
Pasożyt jest to organizm który żeruje za zdrowym organiźmie {żywicielem}
a żywiciel jest to w pełni zdrowy organizm.
żywicieli jest jako środowisko życia i źródło pokarmu a pasożyt jest to organizm który wysysa zdrowie i życie ze zdrowego organizmu
pasożyty mogą powodować wiele schorzeń
1 1 1