Odpowiedzi

2010-03-21T20:22:43+01:00
Świt stworzony przez Boga BYŁ ideakny,ale odkad człowiek na niego wkroczył nie jest.Panuje wiele chorób,epidemi,teroryzmu,przemocy.Swiat stworony prez boga nie miał być taki.Na tym świecie brakuje wicej miłości i tolerancji dla innego człowieka.
Ja jestm gleba urodzajna dlatego ze staram sie byc dobrym czowiekiem poprzez wypełnianie sakramentów,słuchanie kazań i pomóc drugiemu człowiekowi.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T20:24:14+01:00
Uważam że świat stworzony przez Boga jest taki jaki być powinien. Jest wiele zła ale również wiele dobra. Czasami świat jest dla nas łaskawy a czasami wystawia nas na próbę. Dzięki takiemu światu oraz dzięki Bogu możemy wiele się nauczyć oraz dowiedzieć się wiele o nas i o innych ludziach. Myślę że świat nie powinien być idealny i taki nie jest. Bóg stworzył taki świat ponieważ chce nas ludzi nauczyć uczciwości i pokory. Gdyby świat był idealny i byłoby w nim to co najlepsze ludzie przestali by się szanować i mieć do siebie zaufanie.
1 5 1