Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T20:29:11+01:00
Pewnego dnia Adaś Cisowski poszedł nad rzeke zobaczył tam dwóch chłopców którzy znęcali się nad małym psem.Szybko pobiegł tam i powiedział że mają go puscić.Oni chcieli zacząć sie bić . Adaś zaczol się bronić lecz był bezsillny .po paru minutach przybiegł staszek z jego drużynom harcerską .Dwaj opryszki uciekli.Tak zakończyła się niezwykła przygoda Adasia Cisowskiego.
11 3 11
2010-03-21T20:30:14+01:00
Pewnego dnia adaś wyszedł z domu aby pojśc nad rzekę.kiedy szedł rozmyślał o różnych rzeczach. kiedy doszedł nad rzekę podknął się i przewrócił do rzeki.w rzece polknęła go ogromna ryba. w środku zapoznał się z żabą.pomyśleli że kiedy ryba będzie spala wydostaną się na zewnątrz.i tak tez zrobili.adaś szedł do domu 2 dni i 2 noce .kiedy dotarł do domu był osłabiony i odwodniony .musiał dlugo leżec w łóżku . tak zakończyła się przygoda adasia
9 1 9