Odpowiedzi

2010-03-21T22:03:38+01:00
Partie jako źródło finansowania mogą mieć: budżet państwa przede wszystkim, dochody od osób fizycznych w postaci składek członkowskich, darowizn, spadków oraz zapisów a także dochody uzyskiwane przez partie z wykorzystaniem własnego majątku.
Ograniczone jest finanosawanie przez osoby prywatne a nie mogą brać pieniędzy od przedsiębiorców.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T23:04:17+01:00
Mogą z:
-składki członków danej partii
-sprzedaż rzeczy symbolizujących daną partię
-dofinansowanie z budżetu państwa
-wynajem swoich lokali na biura dla radnych
-zaciągac kredyty

nie mogą od:
-cudzoziemców mieszkających w polsce
-osób fizycznych na różnych kwestach,zbiórkach ,licytacjach