Odpowiedzi

2010-03-21T20:35:09+01:00
-Na pewno wszystkich uszczęśliwiło by...alby na swiecie nie wybuchały wojny
- trzeba być dla wszystkich miłym
- trzeba być wyrozumiałym
- mieć dobre serce
- pomagać biednym i potrzebującym
1 5 1
2010-03-21T20:35:50+01:00
Trzeba zwalczać przemoc i wykorzystywanie kobiet i dzieci. Nie powinno się tak zaśmiecać naszego środowiska. Nie możemy również obżerać się do nieprzytomności podczas gdy pod naszymi drzwiami giną z głodu dzieci i starcy.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T21:23:19+01:00
Ludzie byliby szczęśliwi gdyby na świecie był pokój zgoda.
Gdybyśmy wiedzieli że nie będzie słynnego końca świata.
Gdyby nie było tylu chorób.
5 3 5