Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T20:39:09+01:00
1. nienawidze siebie.
2.lubie szopena.
3.kocham mojego pieska-doogy'iego
4. myśle że to jest moje.
5. kiedy myśłę że wszystko jest dobrze nagle jedno słowo potrafi zniszczyć wszystko
1 5 1
2010-03-21T20:40:27+01:00
1. Nienawidzę siebie.
2. Lubię Chopina.
3. Kocham mojego psa Daggy'ego.
4. Myślę, że to jest moje.
5. Kiedy myślę, że wszystko jest dobrze, nagle, jedno słowo może wszystko pogorszyć.
2010-03-21T20:52:03+01:00
1. Nienawidzę siebie
2. Lubię Chopina
3. Kocham mojego psa - Daggiego
4. Myślę, że to jest moje.
5. Kiedy myślę, że wszystko jest w porządku nagle jedno słowo potrafi pogorszyć wszystko.