Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T20:46:38+01:00
50cm=5dm
40cm=4dm
P=5dm*4dm=20dm²
V=3l=3dm³
H=V/P
H=3dm³:20dm²=0,15dm=1,5cm
50 4 50
  • Użytkownik Zadane
2010-03-21T20:49:51+01:00
50cm=5dm

40cm=4dm

P=5dm*4dm=20dm²

V=3l=3dm³

H=V/P

H=3dm³:20dm²=0,15dm=1,5cm
prosze bardzo
24 4 24
2010-03-21T21:20:19+01:00
1l=1dm³=1000cm³

50cm*40cm*h=3000cm³
2000cm²*h=3000cm³
h=3000cm³/2000cm²
h=1,5cm

POZIOM OBNIŻYŁ SIĘ O 1,5cm
21 4 21