Odpowiedzi

2010-03-21T20:41:08+01:00
Przemocą nic nie zdziałasz
2 5 2
2010-03-21T20:41:50+01:00
NIE PRZEMOCA OKAZUJ SIŁE!
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T20:44:24+01:00
Podam ci kilka przykładów .
przemoc nic nie rozwiązuje.
przemocą nie osiągniesz swego celu.
gdy używasz przemocy , pamiętaj o tym , że może być użyta przeciwko tobie .
przemoc nic nie daje.
kończąc z przemocą kończysz ze złem
przemoc nie jest rozwiązaniem

5 4 5