Odpowiedzi

2009-10-27T21:02:23+01:00
Ślachetne zdrowie,

Nikt się nie dowie,

Jako smakujesz,

Aż się zepsujesz.

Tam człowiek prawie

Widzi na jawie

I sam to powie,

Że nic nad zdrowie

Ani lepszego,

Ani droższego;

Bo dobre mienie,

Perły, kamienie,

Także wiek młody

I dar urody,

Mieśca wysokie,

Władze szerokie

Dobre są, ale -

Gdy zdrowie w cale.

Gdzie nie masz siły,

I świat niemiły.

Klinocie drogi,

Mój dom ubogi

Oddany tobie

Ulubuj sobie!
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T21:08:35+01:00
Siedzę przy ścianie
i składam pranie,
nikt się nie dowie,
co siedzi w mej głowie
rano prasuje,
potem ceruje
i tak się w życiu ciężko marnuje,
że zaraz chyba się pochoruje.
1 5 1
2009-10-27T23:10:30+01:00
Np:

Szły pchły koło wody
Pchła pchłę pchła do wody i ta pierwsza pchła płakała że ją druga pchła popchała...

Prosze ;) Tylko taką pamiętam xd