Odpowiedzi

2009-10-27T21:07:10+01:00
Widząc kota myslimy o pechu i niepowodzeniu, w szczególności jeżeli jest to kot czarny xD
teksty: "Kot w butach"
obrazy:"Chłopiec z kotem" "Kocia idylla"
2009-10-27T21:08:14+01:00
Mi np. kojarzy się pech z czrnym kotem ,pluszowymi zabawkami ,
Baja np. silemon i bonifacy ,kot w butach ,
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-27T21:23:22+01:00
Kot- czarny kot - pech - Krzysztof Kamil Baczyński "Kot" - "Kot w butach" - silvestris catus