Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T21:47:48+01:00
A) ½x²-x-4=0
a=½ b=-1 c=-4
delta=b²-4ac
delta=(-1)²-4*½*(-4)
delta=1+8
delta=9
√delta=3
x₁=(-b-√delata)/2a
x₁=(1-3)/1
x₁=-2
x₂=(-b+√delat)/2a
x₂=(1+3)/1
x₂=4


b) 3/x-6=0
3/x=6 /*x
3=6x /:6
x=½

Jeśli załączniki się nie otworzą
http://www16.zippyshare.com/v/87455867/file.html
http://www16.zippyshare.com/v/45104291/file.html
2009-10-27T21:49:50+01:00
Całość rozwiązania znajduje się w załączniku, niestety nie chciał mi się otworzyć więc skan mojego rozwiązania możes zpobrać stąd: http://www9.zippyshare.com/v/66254562/file.html