Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T21:07:26+01:00
To znaczy, ze nie mamy poddawac sie kuszeniom szatana, lecz dobrymi czynami mamy zwyciężac pokusy.. mamy zwycieżać wszelkie przeciwności tego swiata, wszelkie próby którym jesteśmy poddawani, musimy czynic dobrze, żyć dobrze i być dobrymi dązac w ten sposób do doskonałości śladami mistrza z Nazaretu- Jezusa Chrystusa!!!!

Święci to m.in: św. Paweł(apostoł)- który z Szawła, który był przesladowcą chrzescijan, przeszedł na droge prawdy za sprawą Jezusa, przyjął chrzest i został APOSTOŁAM NARODÓW.
2010-03-21T22:04:20+01:00
Zło dobrem zwyciężaj czyli jak ktoś uderzy nas w policzek to nie możemy mu oddać 3x mocniej a nadstawić drugi policzek. Tak uczy Jezus. Niestety nie przychodzi mi żaden przyklad Świętych