Odpowiedzi

2009-10-27T21:13:27+01:00
Musisz pomalowć na takie kolor jak są w legendzie i przyporzątkować z tą mapką u góry . chyba już wiesz jak teraz zrobić pozdrawiam
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T21:13:46+01:00
Musisz pokolorować elementy według legendy na tej mapce na dole. Np. Te pozostałe kwadraciki czy jakieś te kształty małe(budynki mieszkalne) musisz na czerwono pokolorować, powierzchnie lasów, powierzchnie jezior oraz drogi zamalować według tej mapki u góry.
2009-10-27T21:16:43+01:00
Musisz porównać te dwa zdjęcia i tych obiektów których nie ma na tym kolorowym zdjęciu a są na tym jakby szkicu to musisz dorysować. :)