Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T21:13:03+01:00
Gdy słucham muzyki Chopina, czuję się cudownie.
Ta muzyka jest uspakajająca, ciekawa i wesoła.
W środku mnie rozkwita radośc.
Utwory tego twórcy są dla wszystkich, dlatego mi też się podobają.
6 3 6
2010-03-21T21:48:55+01:00
Gdy słucham utworów Chopina czuję że radość we mnie rozkwita.Ta muzyka uspokaja moją duszę, jego utwory trzymaja w napięciu, ale jednak maja w sobie cos co człowieka uspokaja i odpręża.
7 3 7