Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T21:12:34+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
L=2πr
s=100 m
s=25l =50πr
πr=2m
r=2/π
r=2/3,14 m
r=0,637 m
77 2 77
W powyższym rozwiązaniu przyjęto π=3,14. Dokładnie, to powinien być znak przybliżenia w dwóch ostatnich linijkach.
2009-10-27T21:13:04+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
100m/25 = 4m
2pi * r = 4m
6.28 * r = 4m |/6.28
r = 4m/6.28
r = 0.637m
Odpowiedź: Promień tego koła jest równy 0.637m.
55 4 55
W powyższym rozwiązaniu przyjęto π=3,14. Dokładnie, to powinien być znak przybliżenia w trzech ostatnich linijkach.
2009-10-27T21:14:05+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
100/25=4
2*pi*r=4
3.14*r=2
r~0.63
32 3 32