Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T21:15:23+01:00
M. śnieg
D.śniegu
C.śniegowi
B.śnieg
N.śniegiem
Ms.śniegu
W. o śniegu !

M.kolor
D.koloru
C.kolorowi
B.kolor
N.kolorem
Ms.kolorze
W. o kolorze !

M.dom
D.domu
C.domowi
B.dom
N.domem
Ms.domu
W. o domie !
2 3 2
2010-03-21T21:16:11+01:00
Mianownik . śnieg kaloria dom
Dopełniacz. śniegu kalorii domu
Celownik. Śniegowi kalorii domowi
Biernik. Śnieg kalorie dom
Narzędnik. śniegiem kalorią domem
Miejscownik. śniegu kalorii domie
wolacz. śniegu! kalorio! domie!
1 5 1