Odpowiedzi

2009-10-27T21:14:08+01:00
Na końcu może też byc : grettings.

(i chyba zamiast 'in' ma byc 'for' 2 days )
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-27T21:14:44+01:00
No mniej więcej OK... czepiałbym się tego że troszke nie pasujące słowa(anglik wyraziłby to inaczej), ale ogólnie zrozumiałby:)

z tym że nie class tour, tylko school trip

I nie sugeruj się kolegą powyżej...ma być in, bo to continous dla przyszłości
2009-10-27T21:17:45+01:00
Hi. How are you? At me everything all right. I am on the class tour in the mountains. It is very great. I am coming back in two days. I am greeting

POWINNO BYĆ;
Hi. How are you? In my life, everything is right. I am on the class tour in the mountains. It is relly great. I'm coming back for two days.

I'm greeting. - nie wiem, o co tu chodzi, greet to witać... a czas na pewno jest źle