Odpowiedzi

2010-03-21T21:27:06+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam Panią iks je na moje przyjęcie urodzinowe . Odbędzie się ono jedenastego grudnia o godzinie siedemnastej pod Brzózką . Mile widziane będą prezenty .

Magdalena k.
1 1 1
2010-03-21T21:33:05+01:00
ZAPROSZENIE
22 marca 2010 roku o godzinie 18.00 przy alejach Mickiewcza odbędą się 13 urodziny.Planowane są różne zabawy.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T22:20:54+01:00
Ich mochte dich zu meinem Geburtstag einladen. Die Geburtstagsparty beginnt am Samstag um 16 Uhr in der MalczewskistraBe 21.
Es gibt fantastische Spiele und heiBe Musik, eine leckere Geburtstagstorte und tolle Uberraschungsgeschenke zum Mitnechmen.
Oliwia


P.S. TAM GDZIE PISAŁAM "B" TO TO MA BYĆ OSTRE "S" PO NIEMIECKU . MYŚLĘ , ZE WIESZ JAK TA LITERA WYGLĄDA.
1 5 1