1.Tworzą do Słońce i osiem planet.
2.Naturalny satelita ziemi.
3.Do 2006 roku uznawany za dziewiątą planetę Układu Słonecznego.
4.Planeta położona najbliżej Słońca.
5.,,Wstrzymał Słońce,ruszył Ziemię''.
6.Jedna z planet Układy Słonecznego,która nie posiada księżyców.
7.Droga,po której planety obiegają Słońce.
8.Nazwana jest błękitną planetą.
9.Największa planeta Układu Słonecznego
1.Czwarta planeta od Słońca.
HASŁO..................JEST TO.............................

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-27T21:16:47+01:00
1.Układ słoneczny.
2.Księżyc.
3.Pluton.
4.Merkury.
5.Mikołaj Kopernik.
6.Musisz podać na ile liter... Merkury, albo wenus...
7.Orbita.
8.Ziemia.
9.Jowisz.
10. Mars.

Hasło:Nie wiem jak komórki poukładane to nie znam...musisz sam wpisać...i ewentualnie wyślij mi je na priva, to Ci napisze co znaczy...

_________________________________________________________
Mam nadzieję na wybór tego rozwiązania jako najlepsze:) w końcu szybkie i do rzeczy:) mimo Twych drobnych pomyłek w pisaniu:)
17 2 17
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T21:20:53+01:00
1.UKŁAD Słoneczny
2.księżyc
3.pluton
4.merkury
5.Kopernik
6.Wenus
7.orbita
8.ZIEMIA
9.Jowisz
10.Mars
HASŁO Astronomia JEST TO nauka o wszechświecie między innym o planetach układzie słonecznym itp.

Robiłam to z ćwiczeniam więc napewno dobrze . pozdrawiam
42 4 42
2009-10-27T21:58:27+01:00
1. Układ Słoneczny
2. Księżyc
3. Pluton
4. Merkury
5. Mikołaj Kopernik
6. Merkury bądź Wenus
7. Orbita
8. Ziemia
9. Jowisz
10. Mars
14 3 14