Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T21:22:01+01:00
Test zalacznika -czy widac - jakis problem
DANE
P=9√3 cm².
OBL
Pb.V
P=1/4a²√3
oblicze a
1/4a²√3=9√3
a²=36
a=6
l=a=6 /tworząca
R=a/2=3 /promien podstawy
h=a/2√3=3/2√3 /wysokosc

Pb=πRl=π*3*6=18π cm²
V=1/3πR²h=1/3π*9*3/2√3=4,5π√3 cm³

Pozdrawiam

Hans

Niestety problem z zalacznikiem




2009-10-27T21:57:19+01:00
P=a²√3:4 9√3=a²√3:4 czyli a²√3=36√3 a=60cm h=a√3:2=6√3:2=3√3cm r oblicz z pitagorasa r²=6²-[3√3]² 36-27=r² r=3cm a=l stożka =6cm v=⅓pola podstawy ×h =πr²×h=π ×3²×3√3=27√3πcm³ pole boczne=πrl=π×3×6=18πcm ²