Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T21:36:27+01:00
8% z 1000 = 80
1000 - 80 = 920
w 1 etapie wyprodukowano 920 cudnych rzeczy.

5% z 1000 = 50
1000 - 50 = 950

By nie przekroczyć normy trzeba wyprodukować 950 kompletnych zabawek. Więc dorobić trzeba 30 zabawek

30 zabawek to ≈ 3,16%

1 1 1
2010-03-21T21:36:38+01:00
0,08 x 1000 = 80 tyle jest bubli

5% to 0,05 x 1000 = 50 taka jest norma

8% - 5% = 3%
3% = 0,03 x 1000
3% = 30

Trzeba wyprodukować dodatkowo 30 cudnych rzeczy dla zrównoważenia tych 3 % bubli
2 1 2