Opisz mój wygląd:

a tuu info o mnie:
mam na sobie różową bluzke, czarne spodnie, trampki, włosy splecione w warkoczyki, zielone oczy

a mój brat:
siwa bluza, spodnie z dżinsu, włosy krótkie, jest wysoki, i adidasy ma. i niebieskie oczy.

2

Odpowiedzi

2010-03-21T21:32:09+01:00
I wore a pink blouse, black pants, sneakers, hair braided in braids, green eyes. and my brother:
gray shirt, denim trousers, short hair, is tall, and trainers have. and blue eyes.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T21:32:25+01:00

o tobie:
I wore a pink blouse, black pants, sneakers, hair braided in braids, green eyes

o bracie:
gray shirt, denim trousers, short hair, is tall, and trainers have. and blue eyes.