Uzupełnij zdania.

Jedno z pierwszych roślin lądowych, o najprostszej budowie powszechnie występujące i rozmnażające się przez zarodniki to ........ . Ze względu na sposób powstawania nasion rośliny dzielimy na nagonasienne i okrytonasienne. Drzewa z grupy roślin okrytonasiennych, które znajdują się w okolicy twojego miejsca zamieszkania to np: (podać min 3, można w waszej okolicy jakieś lub ogólnie w Polsce jakieś) za dobre odp dam naj

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T21:33:23+01:00
1.paprocie
2.dab,kasztan,jesion
3 3 3
2010-03-21T21:33:36+01:00
1. mszaki
2. jabłoń, grusza, śliwa
3 3 3