Odpowiedzi

2010-03-21T21:40:37+01:00
Drogi Borysie!

Serdecznie chce Cię zaprosić na na imprezę na której odbędzie się lot balonem.Lot ten Odbędzie się na pobliskim stadionie , o godzinie 14:00.
Sebastian
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T21:41:58+01:00
Zaproszenie.

Tomku serdecznie zapraszam cię na lot balonem. Niezapomniane wrażenia gwarantowane. Lot odbędzie się w najbliższą sobotę (27.03.2010r.) Wylatujemy z błoń krakowskich punktualnie o godzinie 12:00 by wylądować o 14:00.

Nie zapomnij wziąć lornetki ;)

Podpis
1 1 1
2010-03-21T21:43:01+01:00

ZAPROSZENIE
Mam Zaszczyt zaprosic Rodzinę Pułtuskich na lot balonem który odbędzie sie
27.03.2010r. o godzinie 13:00.strtujemy z parku w Kotłach.
Prosimy o wczesniejsze potwierdzenie przybycia osobiscie lub pod numerem tel.: 87-234-567
Wójt gminy Kotły Paweł CHłodelski