Jak długo trwa ruja u kotki perskiej? Co ile się powtarza? Czy zwierzę sie męczy? Czy będzie się załatwiać gdzie popadnie? czy można jej w jakiś sposób pomóc bez sterylizacji zastrzyków itd.? Czy jeśli ją wypuszczę to wróci czy pójdzie za kotem?

2

Odpowiedzi

2010-03-21T21:50:42+01:00
1.7 dni
2.co miesiąc
3. nie jeżeli jest nauczona
4.no jeżeli się jądopuści
5.zależy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T21:53:26+01:00
Rujka u kotki perskiej trwa od 6 do 10 dni,powtarza się regularnie conajmniej dwa razy w roku.(lecz moze to byc rownie wiecej razy,zalezy od kotki)
Kotka męczy się ponieważ wtedy"chce jej sie" na 200,300%...najlepszym rozwiazaniem jest dopuszczenie kotki,badz sterylizacja.NIe załatwia się gdzie popadnie...(gdzie popadnie załatwiaja sie KOCURY,nie KOTKI),Jeśli ją wypuscisz pojdzie za kotem. mialam kiedys kotke perska i tak jej sie chcialo ,ze skoczyla z 4 pietra bo wyczula kota... naszczescie tylko sie poobijala...