Odpowiedzi

2010-03-21T21:58:59+01:00
X=waga pani Zofi
x-3=waga pani Ani
85%*(x-3)=ania po kuracji
x-15=zofia po kuracji
85%*(x-3)-x=15
0,85*(x-3)-x=15
0,85*2,55-x=15
0,85=-15+2,55
-0,15x=-12+5 /:0,15
x=83=zofia
83-3=80=anna
odp; pani zofia wazy 83 a pani ania 80.

Mam nadzieje ze pomoglam,;*
20 3 20
2010-03-21T22:02:33+01:00
Pani Ania x
Pani Zofia y
Przed kuracją

y=x+3

Po kuracji:
Pani Ania x-15%x
Pani Zofia y-15 kg

x-15%x=y-15

y=x+3
x-15%x=y-15

y=x+3
x-0,15x-y=-15

y=x+3
0,85x-y=-15
0,85x-(x+3)=-15
0,85x-x-3=-15
-0,15x=-15+3
-0,15x=-12
x=80
y=x+3=80+3=83

Pani Ania x=80 kg
Pani Zofia y=83 kg

Po kuracji:
Pani Ania x-15%x=80-80*0,15=80-12=68 kg
Pani Zofia y-15 kg=83-15= 68 kg

Spr.
y=x+3
83=80+3
83=83

x-15%x=y-15
68=68
Odp.
Przed kuracją odchudzającą Pani Ania ważyła 80 kg, a Pani Zofia 83 kg.
pozdrawiam:)

17 3 17
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T22:02:53+01:00
Przed kuracją:

x- waga pani Zosi
x-3 - waga pani Ani
.....................................
Po Kuracji :
x-15 kg- waga pani Zosi
0,85(x-3)- waga pani Ani

0,85(x-3)=x-15
0,85x-2,55-=x-15 /+15
0,85x + 12,45=x /-0,85x
12,45=0,15x / :0,15
83=x


Z TEGO wynika że przed kuracją pani Zosia ważyła 83kg
a pani Asia 83kg-3kg =80kg





51 4 51