Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T22:13:52+01:00
Człowiek wierzący nie może się oszukiwać, że jest praktykujący, ponieważ Bóg w przykazaniach nakazał, aby dzień święty świecić, przystępować do sakramentu Komuni św. i Spowiedzi, więc łamiąc przykazania nie można nazywać się dobrym chrześcijaninem. Aby móc nim być trzeba stosować się do postanowień Kościoła.

Pozdrowienia. :)
2010-03-21T22:14:27+01:00
Tak człowiek wierzący może sie oszukiwac że jest praktykujący ponieważ do kościoła chodzi o święta ale jak ktoś z znajomych pyta to mówi że co niedziela jest na Mszy Św an to jest nieprawdą nie idzie bo albo zmęczony a najczęsciej z własnego lenistwa albo muwi że ksiądz taki a on poprostu boi się