Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T22:20:31+01:00
data
Drogi Mariuszu!
Na poczatku tego listu Chciałbym ćie serdeczznie pozdrowic i opowiedzieć o moich ośignieciach sportowo-naukowych.
Jak wiesz w nasze szkole odbyło sie wiele konkursow i zawodów.Jednym nich był konkurs z wiedzy o Unii Europejskiej.Zakwalifikowałem sie do etapu wojewódzkiego.W pietek jest rozstrzygniecie.Odbył sie turnirj siatkówki i nasza druzyna wygrała.Nie brakowało mi róniez szczescia w konkursachz matematyki-pierwsze miejsce w szkole,informatyki- trzecie w powieci i plastycznego .Dostałem wiele nagród i medali.Teraz zdobia mój pokój .Rodzice sa tacy dumni.
Nie bede sie ropisywac.Reszte opowiem w nastepnym liscie.Pozdrowienia .

Marek
P.S odpisz
2010-03-21T22:23:28+01:00
Gdansk; 2 marzec 2010

siemka Przemo


NIedawno bralem udzial w olimpiadzie sportowej zajolem pierwsze miejsce
to duze osiagniecie jak namnie w zawodach trzeba bylo jak naj dalej rzucic dyskiem zucilem najdalej ze wszysktich. Dowiedziales sie o tym jako pierwszy z mojich kumpli. Mysle ze i ty niedlogo napiszesz mi list ze zajoles jakies miejsvce w jakias zawodach

pozdrawiam zenek