Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T23:01:13+01:00
67,2 dm3 - x moli
22,4 dm3 - 1 mol
x = 3 mole
Mamy 3 mole substancji i 1 dm3 roztworu.
Stężenie molowe ze wzoru
Cm = n/V = 3 mole/dm3
1 5 1
2010-03-21T23:05:02+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
1mol NH3------------22,4dm3
xmoli NH3----------67,2dm3
x=3mole NH3

3mole NH3-------1dm3 roztworu
x=3mol/dm3

1 5 1