Dokąd najbardziej chcialbys pojechac w czasie wakacji? Dlaczego? Napisz.

chodzi tu tylko zeby odpowiedziec na te 4 pytania:
gdzie chcialbys pojechac czasie wakacji?
gdzie bedziesz? (chodzi o to gdzie sie zatrzymasz po przyjezdzie)
czym tam pojedziesz?
co bedziesz tam robic?

oczywiscie po niemiecku ;p

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T21:36:42+01:00
Gdzie chcialbys pojechac czasie wakacji? Ich mochte nach Spanien fahren
gdzie bedziesz? (chodzi o to gdzie sie zatrzymasz po przyjezdzie) Ich werde in einem Hotel wohnen
czym tam pojedziesz? Ich werde dort mit dem Auto fahren
co bedziesz tam robic? Ich werde Spanisch lernen
  • Użytkownik Zadane
2009-10-27T21:44:02+01:00
Ich mochte nach Deutschland fahren
Ich werde in einem Hotel wohnen
Ich werde dort mit dem Zug fahren
Ich werde Deutsch lernen
2009-10-27T22:37:40+01:00
Ich móchte nach Paris fahren. Ich habe im Hotel ubergenacht. Ich bin nach Paris mit dem Flugzeug gefahren. Ich hade Sehenswurdichkeiten besichtig.