Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T22:50:19+01:00
Żeńskie

- sopran (wysoki głos żeński)

- mezzosopran (niższy od sopranu)

-alt (niski głos żeński)



Męskie

- tenorr najwyższy głos męski)

- baryton (głos męski niższy od tenoru)

- bas (najniższy głos męski)

85 4 85
2010-03-21T22:50:42+01:00
Żeńskie
-ALT
-MEZZOSOPRAN
-SOPRAN

Męskie
-BAS
-BARYTON
-TENOR
57 4 57
2010-03-21T22:51:50+01:00
Męskie:

Tenor
Baryton
Bas

Damskie:

Sopran
Mezzosopran
Alt - Kontralt
22 4 22
damskie sopran mezzosopran alt męskie tenor baryton bas