Przyczytaj poniższy tekst i odpowiedz na pytania.

Nauczyciel przygotował dwa słoiki z wodą wapienną. Do jednego włożył rękę. Po 5 minutach woda w słoiku z wodą wapienną, w której były zanurzone palce, wyrażnie zmętniała. W drugim słoiku nie zaobserwowano żadnych zmian.
a) Jaką hipotezę postawił nauczyciel?
b) Jaki niosek można wyciagnąć z tego doświadczenia?

Pomóżcie! ;dd

2

Odpowiedzi

2009-10-27T21:43:39+01:00
A) Woda w 1 słoiku zmętniała
b) W skórze jest dwutlenek węgla.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T22:38:40+01:00
Hipoteza: woda wapienna jest bardzo "wrarzliwa" na zaniczyszczenia a szczególnie na co2
po komtakcie z nimi mentnieje

wniosek: nie wiem ;/