Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T07:21:13+01:00
No naprzykład 1:20 000 000 mamy na terenie o 2 cm na mapie
2 X 20 000 000=40 000 000cm
zamieniamy na metry 40 0000m a potem na km 400km
2010-03-22T08:19:44+01:00
Zobacz
Np. 1:1000 (skala)
Jeden centymetr na mapie to 1000 centymetrow w rzeczywistosci.
Juz rozumiesz?
To dosyc proste.
2:1 to znaczy ze cos jest powiekszone dwa razy ;)
Pozniej juz chyba dasz rade zamienic sobie centymetry na metry lub kilometry.
Zrymowało sie :D