Odpowiedzi

2010-03-22T08:45:05+01:00
Układając proporcje:
7,2 l -----------------100km
35 l ------------------ x km
mnożąc na krzyż:
7,2 *x = 100*35
7,2 x = 3500 /:7,2
x≈486 km
Polonez przejedzie około 486 km.
2010-03-22T08:46:18+01:00
35/7=4,8611
4,8611*100= 486,11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T08:48:24+01:00
7,2l =100km
35l =x

x= 35x100/7.2
x=3500/7.2
x=486.1 km

mając w baku 35 l paliwa polonez przejedzie ok 486,1 km:)