Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-22T09:34:04+01:00
Chomikarze-ludzie lubiący chomiki
lodziarze-ludzie lubiący jeść lody
bułkarze-ludzie lubiący jeść bułki
kosiarze-ludzie koszący trawę
dzieciarze-ludzie lubiący dzieci
skarpeciarze-ludzie noszący skarpetki
filmiarze-ludzie lubiący filmy
tapczaniarze-ludzie lubiący nic nie robić
kwiatkarze-ludzie lubiący kwiaty
2010-03-22T09:40:29+01:00
Zgarniać - zgarniarka; beton - betoniarka
ślimak - spiralna trasa łącząca dwa pasma autostrady; korek - tłok