Kto wypowiedział te słowa
1-alea iacta est
2-eureka
3-wiem,że nic nie wiem
4 - człowiekiem jestem i nic co ludzkie nie jest mi obce
5-carpe diem
6- cogito ergo sun
7-a jednak się kręci!
8-niech zstąpi duch twój i odnowi oblicze ziemi! tej ziemi!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T22:00:42+01:00
1. Juliusz Cezar
2. Archimedes
3. Sokrates
4. Terencjusz
5. Horacy
6. Kartezjusz
7. Galileusz
8. Jan Paweł II
12 5 12
2009-10-27T22:02:14+01:00
1. Juliusz Cezar.
2.Archimedes
3. Sokrates
4.Terencjusz
5.Horacy
6.Kartezjusz
7.Galileusz
8. JAn Paweł II

6 5 6
2009-10-27T22:07:39+01:00
1) Znaczy to Kości zostały rzucone -Juliusza Cezara
2)---
3)Sokrates
4)Terencjusza ( Rzymski poeta)
5) Tzn (Chwytaj dzień) sentencja pochodząca z poezji Horacego
6)----
7)-------
8) Jan Paweł 2 (Ale to tak na 75%)
10 4 10