Spodek pod filiżankę kosztuje 8zł.filiżanka jest o 4zł. droższa od spodka.dzbanek do kawy jest 3 razy droższy od filiżanki ze spodkiem.oblicz ile kosztuje filiżanka,a ile dzbanek? DRUGIE ZADANIE;TATA Antka ma 40 lat.Antek jest 4razy młodszy od taty.Mama Antka jest o 6lat młodsza od taty.Ile lat ma Antek, a ile jego mama?TRZECIE ZADANIE;W środę temperatura wynosiła14stopniC.We WTOREK temperatura była o 5 stopni C NIŻSZA niż w środę,a w czwartek o 2stopnie wyższa niż w środę.Jaka temperatura była we wtorek a jaka w czwartek?

3

Odpowiedzi

2010-03-22T10:54:04+01:00
Ad1

spodek = 8zł
filiżanka = 4 zł + 8 zł = 12 zł
dzbanek = 3*12=36

Ad 2

Tata = 40
Syn = 40/4 = 10
Mama = 40 - 6 = 34

Ad3
środa = 14 stopni
wtorek = 14 - 5 = 9 stopni
czwartek = 14+2=16 stopni
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T10:54:39+01:00
1.
spodek- 8zł
filiżanka - 8+4=12zł
dzbanek - 12zł*2-36zł

2.
tata- 40 lat
Antek- 40/4=10 lat
mama- 40-6= 34 lata

3.
środa - 14 stopni C
wtorek- 14-5=9 stopni C
czwartek- 14+2=16 stopni

pzdr ;) zadanie jest na 100% dobrze !
2010-03-22T10:56:33+01:00
Zad1.8+4=12 -filizanka 12*3= 36-dzbanek do kawy
zad 2
40:4=10-antek 40-6=34-mama
zad 3 14-5=9-wtorek 14+2=16-czwartek
jest dobrze zrobione na 1000000........%