Z Romea i Julii:

Jak na poniższe pytanie mogliby odpowiedzieć niania, Kuplet i ojciec Laurenty? Zredaguj ich kilkuzdaniowe wypowiedzi.

<Czy mam sobie coś do zarzucenia w związku ze śmiercią Romea i Julii?>

Niania:.....................................
Kuplet:.....................................
Ojciec Laurenty:.........................

2

Odpowiedzi

2010-03-22T12:51:36+01:00
Niania : Mogłam nie dopuścić do ślubu , wybić Julii Romea z głowy .
Kapulet : Mogłem pozwolić Julii spotykac się z Romeem .
Ojciec Laurenty : Mogłem nie udzielić slubu ROmeo i Julii
26 3 26
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-22T12:54:51+01:00
Niania : Gdyby nie ja, nie wzięłaby z nim ślubu. Czuję się za to odpowiedzialna.
Kapulet : Teraz wiem, że moja zawziętość i kłótliwość była tragiczna w skutkach . Gdybym nie kłócił się z rodziną Romea , mogliby spokojnie i szczęśliwie żyć razem. Przez to nie mam teraz dziecka. To tylko i wyłącznie moja wina.
Ojciec Laurenty : Mogłem dopilnować żeby wiadomość z podstępem dotarła, a jeśli nie to mogłem wysłać ten list wcześniej.
57 3 57