Odpowiedzi

2010-03-22T12:00:12+01:00
1. Chęć zdobycia nowych ziem
2. Chęć zdobycia łupów.
3. Chęć zbogacenia się.
pozdro:)
Najlepsza Odpowiedź!
  • nbox
  • Początkujący
2010-03-22T12:02:02+01:00
- chęć zdobycia nowych ziem pod uprawę
- chęć zdobycia łupów i wzbogacenia się
- chęć zdobycia niewolników
2010-03-22T12:02:16+01:00
-chęć zawładnięcia nowych ziem
-chęć pojmania jak największej liczby niewolników
-chęć wzbogacenia się