Odpowiedzi

2009-10-27T22:12:44+01:00
W Ukrainie nie ma czasu letniego (nie przestawia się wtedy zegarka).
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T22:17:43+01:00
Ukraina leży w strefie czasu wschodnioeuropejskiego, natomiast Polska pomiędzy tą strefą a strefą czasu środkowoeuropejskiego. W zimie mamy czas środkowoeurop. a czas w dwóch sąsiednich strefach różni się o pełną godzinę. W letnim nasze zegarki chodzą według strefy wschodnioeurop. więc nie musimy przestawiać :)
2 5 2