Odpowiedzi

2010-03-22T12:21:28+01:00
X- ilosc dobrych odpowiedzi
15-x ilosc zlych odp
5x-(15-x)*2=54
5x-30-2x=54
3x=24
x=8

ODP rozwiazal prawidlowo 8 zadan

Pozdrawiam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T12:29:18+01:00
Test składał sie z =15 zadan
za jedno zadanie można dostać= 5 punktów
za cały test można dostać=75punktów
(15*5=75)

Szymon zdoył=54punkty
Aby uzyskać ile zadan rozwiazal dobrze rozwiążemy równanie takie jak:
x==liczba zadan rozwiazanych dobrze
15-x==liczba zadan rozwiazanych zle
wiec=
5x-(15x-x)*2=54==punkty zdobyte przez szymona
5x-30-2x=54
więc
3x=24
x=24:3=8

Odp.Szymon dobrze rozwiązał 8 zadań

sprawdzenie
54-(8*5)=54-40=14
a 14 dzieli sie przez 2



MAM NADZIEJE ŻE POMOGŁAM:=)