Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T12:35:19+01:00
Żaba trawna należy do tzw. żab brunatnych (jest ich najpospolitszym przedstawicielem żyjącym u nas). Ciało żaby trawnej ma długość 7-10 cm. Jest ono wydłużone, krępe, pysk stosunkowo szeroki, ale bardziej zaostrzony niż u żaby wodnej oraz zielonej.
Żaby trawne okres snu zimowego spędzają zwykle zagrzebane w mule na dnie zbiorników wodnych, ale niedojrzałe osobniki zimują często na lądzie w wilgotnych kryjówkach. Wiosną żaby trawne są pierwszymi żabami budzącymi się ze snu zimowego. Poza okresem godowym prowadzą wyłącznie lądowy, zmierzchowy-nocny tryb życia. żywią się różnymi bezkręgowcami (pająkami, ślimakami, dżdżownicami, chrząszczami, owadami błonkoskrzydłymi oraz innymi stawonogami). Polują głównie o zmroku lub w czasie deszczu, żywią się nimi między innymi: zaskrońce, jeże, borsuki, sowy oraz żmije
8 3 8
2010-03-22T12:41:11+01:00
ŻABA TRAWNA- należy do grup żąb brunatnych.. Ciało żaby trawnej ma długość ok.9cm. Jest ono wydłużone, krępe, pysk stosunkowo szeroki.Żaby trawne okres snu zimowego spędzają zwykle zagrzebane w mule na dnie zbiorników wodnych, ale niedojrzałe osobniki zimują często na lądzie w wilgotnych kryjówkach.Żaby trawne są pierwszymi żabami budzącymi się ze snu zimowego. Poza okresem godowym prowadzą wyłącznie lądowy, zmieszchowo-nocny tryb życia.Żywią się różnymi bezkręgowcami,np.:pająkami, ślimakami, dżdżownicami. Polują głównie o zmroku lub w czasie deszczu.
11 4 11
ha ha z neta !!!!!
Lepsze to niż nic 
zgapiarz zneta jsnsdgddngdndssjhsjsgdjdgddhdjdyddj